2009年9月26日 星期六

與米爺同遊海洋公園

個幾星期前約好同米爺一齊去海洋公園
那時哲哲還未病
直到星期四晚還有猶豫應否應約
幸好問過了米太婆介唔介意哲哲未病好
所以...一切照舊, yeah!
也許太耐無帶 bb車出街
轉車中途哲爸竟遺漏了 bb車在前一架的巴士上
幸好發覺得快, 即時打了電話給九巴
該巴士去到總站發現我們的 bb車還在
否則又要考慮好不好花錢買過一架新了
哲爸, 你咁對我
明知哲哲一定要我抱唔比其他人抱
仲要去海洋公園即係玩我姐...
比原定約好既時間遲了入場 (米爺, 不好意思要你等~)
見到面就開始和米爺一家回本遊囉!

同米爺一樣, 去左幾次都見唔到熊貓, 一係就訓緊覺, 一係就唔知去左邊, 今日終於見到啦, 仲好精神咁比我地見到食榭葉同搔癢, 好精靈


同去迪迪尼一樣, 哲哲好似對呢類好大隻毛茸茸既公仔特別喜愛, 一見到面就抱實唔放, 對公仔仲 nice過對人, 真係吖...
今日好少人入場
我地咁遲黎到仲有得 book海洋同威威劇場
雖然唔知米爺睇過未
不過都照 book左先~
去到威威劇場睇魔法三人組
原先仲以為有得海獅表演
不過睇 d好原始, 生晒鏽既道具同會穿崩既魔術表演真係好搞笑


海洋列車剛正式啟用, 之前聽過 koko講其實無咩特別, 不過一場黎到, 見無咩人排隊, 又可以三分鐘上到山頂, 點都要試試. 哲哲, 雖然媽媽知道你一見到纜車在頭頂上經過好興奮, 不過我們回程時再搭吧


入到去有點似搭地鐵, 位少人多, 行車期間兩側圓窗無野睇, 只在車頂播放多媒體海洋影片, 營造穿越深海探險既效果. 可能期望太大, 對我來說無甚特別, 不過勝在冷氣夠, 大熱天時當過冷河又幾舒服


尋日剛好是哈囉喂的第一天, 中午就已經見到很多嘩鬼佈置, 更有些都幾大吉利是 (如山墳, 有埋真人相同名既神主位, 像真度高, 我真係唔敢企埋去影張相)


 呢日哲哲狀態好好, 無話成日要我抱, 好肯拖住我隻手一齊行, 可能見到米爺咁乖所以唔敢失禮. 米爺真係一個親善大使, 平易近人又成日笑, 感染埋哲哲肯比米爺拖住手一齊影相, 期間仲吸引埋另一個唔識既小朋友一齊手拖手影相 tim!


兩兄弟全日孖住上一齊追魚拍水母, 追來追去, 見到哲哲同米爺咁夾肯一齊玩真係好欣慰


 (上圖) 米爺: 媽咪, 我要細妹, 唔要哥哥呀~ 哲哲: 無眼睇囉, 你兩個傾掂數先, 我行先!
(下圖) 哲爸: 兩個就夠晒數. 哲媽: 發夢都未有咁早呀你!


睇完水母館, 哲哲同米爺友誼升級, 哲哲 warm up晒, 主動同米爺 give me five同拖手仔, 米爺又唔似哲哲會派檸檬唔睬人, 兩個孖寶 five來 five去, 好溫馨~~


時間差唔多就入場睇海洋劇場, 唔該米太婆幫我地影左張好熱鬧既合照, 可想而知當時好多人等睇海豚同 "師奶人"既精彩演出


米爺全神貫注咁望實幾時開始做; 相反哲哲等開始時已經發眼訓瘟, 睇住表演之下仲中途訓著左 tim
完場之後米爺三兩下都訓了
怕纜車好多人
於是決定搭海洋列車返歸
和米爺一齊搭巴士後才分道揚鑣取回遺留了既 bb車
愉快一天就此結束
希望下次再有機會同米爺一齊探險啦~

沒有留言:

張貼留言