2010年6月15日 星期二

1st studio album @FACE Lifestyle Icon (靚相篇)

賣左咁耐關子, 係時候揭幕啦~~

家庭照




影家庭照最痛苦! 攝影師見我們身穿白, 認為白底景著白衫效果不好, 反而我們就是喜歡那種白底好 pure果種 style, 哈哈. 唔知係個場風水唔好定係咩原因, 轉換左兩次場景再返黎影結果都係強差人意. 攝影師經常硬要我們望鏡頭影相, 唔識執生影我地望住哲哲果種自然流露出黎果種神態, 所以我地都笑到緊晒. 咁多張相當中, 比較喜歡有波波倒下來影的一剎那張, 另一張影出來很有動感的, 可惜哲哲的表情不好, 沒有揀選到

活潑跳脫

這個場景可以揀的相少得可憐 (我很喜歡哲哲穿這件格仔恤架), 這張相哲哲挺可愛, 見到假的蛋糕卻當真, 流起口水來~ 女助手在這裡被弄得很慘啊, 姐姐唱兒歌, 點知哲哲不喜歡, 姐姐問哲哲想聽哪些歌, 哲哲索性點歌唱, 豈料姐姐一開腔哲哲耍手擰頭叫停: "唔唱啦..."又或者說 "唔聽依個, 我要聽 xxx" 攝影師也因為女助手哄不了哲哲影不到相有點炆, 可能怕交不到差吧, 真是對不起呢~

型格書生


這個場景算是攝影師捕捉到哲哲變換 "pose"的速度了, 所以可以揀的相也比較多. 這兩個姿勢被偶爾拍出來, 很有明星風範 (呵呵, 我發緊白日夢做星媽? XDDD)

這張拍得哲哲笑得開懷, 可惜鞋底是敗筆...要不是這麼覺眼, 我們有很多張都很想要啊~~

四眼雞丁 look, 哲哲個樣好呆好入戲丫, 不枉我最後一刻才拎個眼鏡出黎, 才能拍下哲哲最真最傻豬豬的樣子, 嘻嘻

靜態悠閒


哲爸最喜歡這套衣服, 而我就最喜歡這個場景, 雖然覺得這套衣服不甚襯這個場景, 但也希望拍多幾張有多點好選擇. 可是哲哲偏偏不合作, 烏低身走去將地上的羊呀, 花籃呀, 白矮櫈搬來搬去 (哲哲, 依家唔係影你做工人搬運呀!!), 攝影師訓身極都影不到哲哲, 我見攝影師舉起相機好耐但都拍不到幾張, 未有相睇都心知肚明了...嗚嗚...

影影下哲哲經常走到隔離個窗望街, 反正都叫不回哲哲入戲, 攝影師臨時變陣, 拉開所有窗簾由得哲哲看街, 終於識執生走位影, yeah! 雖然拍出來的效果很普通, 哲爸更說無甚特別及技巧可言, 但對我來說我真係影唔到丫嘛, 而且我覺得由高影下哲哲望 sogo對出的街景也別有一翻意境 (係有 d野既, 但我又講唔出係咩)

勁爆 rock友


哲哲這樣扭, 部份原因是一開始攝影師帶哲哲看將會拍攝的場景及玩具, 原意是想引起哲哲興趣玩得投入 d, 可惜有反效果, 哲哲一見到這套鼓就心掛掛死扭要即玩, 攝影師怕哲哲離不開這套鼓影唔到其他場景所以安排到最後一場才影. 來到最後終於可以玩套鼓, 哲哲將所有屈悶爆發出來, 見他拿著鼓棒打得肉緊的樣子, 頗有潮州怒漢的影子, 哈哈
大家睇完我地呢輯相覺得點? 我覺得今次是個不錯的經驗, 有時以為拍攝時間長可以換多幾套衫多拍幾個造型, 對大人小朋友反而更辛苦, 基本上我們只換了 5個 look但都覺得很累了, 幸好我們在家庭照方面沒有聽電話的姐姐再帶多套衫來影
另外今次因為是免費拍攝, 覺得拎個經驗試玩一下也不錯, 幸好不用真金白銀比錢影, 否則我一定肉赤同炆哲哲影成咁; 揀落左既相其實都只係集中某一兩個景, 花臣唔多. 原打算影完這個影得好哲哲又合作可以在嬰兒展留心下心儀的另一間 studio有優惠就 join, 不過依家睇黎都唔洗啦, 可以慳返!

沒有留言:

張貼留言