2011年7月11日 星期一

細佬? 細妹?

昨天因天雨關係, 和哲哲的戶外活動時間去了沙田ikea閒逛, 當走到睡房見到上下架床的時候, 哲哲很好奇, 想爬上去...

「媽咪, 你睇, 幾似臻臻屋企張床?」
「係bor....因為臻臻係大哥哥, 所以訓上面, 下面就留返比細佬熙訓. 第日你做大哥哥你都係訓上面架, 你驚唔驚先?」
「唔驚, 我會好小心架啦, 我係大哥哥所以可以訓上面, 因為細佬細妹仲係bb, 會跌佢地落黎架嘛」
「無錯啦, 哲哲好醒目好識諗bor. 咁第時媽咪生bb, 你鐘意細佬定細妹丫?」
「唔...細妹...細佬」(認真的想)
「兩個? 只可以揀一個咋喎」
「咁丫....細妹....細佬!」
「都話只可以揀一個囉...」
「但係我想兩個嘛, 咁我地咪可以一齊上樓梯落樓梯, 可以三個一齊訓囉?」
(又要細佬又要細妹, 有d難度喎...)
「唔得啦, 如果只可以一個呢?」
「細妹」
「哦? 點解呢?」(出奇地竟然揀細妹?)
「因為細佬會同我爭車玩, 細妹唔會架, 細妹鐘意玩煮飯仔, 咁就唔會爭我d車玩啦」

估唔到哲哲都幾識為自己設想周到, 而且佢咁諗都錯唔晒, 不過事實唔一定女仔先玩煮飯仔既, 哲哲正一傻豬豬~

沒有留言:

張貼留言