2011年7月5日 星期二

憎人富貴別怨貧

早陣子有位不太熟絡的舊同學邀請我參加她的兒子兩歲生日會, 因為不太熟絡, 我也不是social的人, 於是直接了當的婉拒了

真興幸自己沒有出席, 見到舊同學在facebook的照片, 排場認真不得了 (可能我孤寒或者少見多怪...)

在private club搞生日會, 請來魔術師及早陣子上tbb用氣球扭出婚紗裙的藝術者表演做餘興節目, 兩個好似結婚蛋糕咁高既生日蛋糕, 仲見到佢地一家三口既banner同易拉架, 再望真d, 原來係一家三口過去一年去左唔同地方既旅行相

未完, 仲有成個場佈置到城堡咁, 回禮禮物別出心裁地用一家三口個嘜頭做襟章, 令我諗起那些可怕又無用行貨的婚禮回禮小禮物...

兩歲生日果個都未太知發生咩事, 洗唔洗搞到咁誇? 覺得有面既, 以為個仔好高興既可能只係舊同學兩夫婦, 其實我唔覺得有咁既需要, 我只係好奇之後每年生日可以點搞呢? 小朋友長大之後又會否向同學朋友炫耀一翻? 會不會養大左個胃口, 期待每年生日的盛大驚喜, 如果父母不能滿足又會如何呢?

最近有朋友幫女兒辦生日, 約好一班朋友仔去沙灘一齊游水, 晚上再一起吃飯, 或者在家和親友一起大食會切蛋糕, 我覺得這樣簡簡單單很溫馨. 快樂與回憶不需用很多錢去製造與堆砌, 特別是對小朋友來說, 有父母有親戚有朋友疼就夠, 其餘的都是無意義, 有錢亦唔係咁花費

只能說句, 依家既小朋友有以佢地為中心圍住不停氹氹轉(又稱直昇機父母), 當佢地如珠如寶既父母實在「太幸福」啦!

沒有留言:

張貼留言