2011年12月30日 星期五

給哲爸的聖誕驚喜 (上)

dec 20

十二月頭的時候和友人約會完, 在朗豪坊閒逛了一會, 看到情侶們一雙一對, 有的孤男寡女獨自在購聖誕禮物給情人, 很有氣氛, 想起當年我曾有這心思和哲爸交換聖誕禮物, 可惜隨著哲哲的出世, 變得很遠久的事了...

這一年, 我決定借聖誕為題, 買份禮物來答謝哲爸十年來對我的包容及照顧, 來年多了初一, 哲爸揹起頭家將會更辛苦, 希望這份心意可以為哲爸鼓舞一下


要買禮物比哲爸一點都不容易, 要求高之餘, 喜歡的東西還一蘿蘿, 行動力又高, 要選一樣有心思較特別的也不是容易

喜歡的音樂cd, 風衣, 跑步配套套裝等等構思好的, 都給哲爸這半個月來一樣一樣的買回來, 看得我牙癢癢. 想來想去, 只餘下計心跳的手錶預料愛跑步的哲爸應該會喜歡/用得上, 於是就決定送一隻給哲爸

做了資料搜集, 原來一隻心跳手錶不便宜呢, 平的款式又不是哲爸會喜歡的, 專業的對跑步新手的哲爸來說肯定覺得不值

依哲爸的性格, 肯定喜歡戴款夠潮既運動款手錶多過買左專業級又貴又七的手錶...十五十六之時, 決定扮不經意的套哲爸口風...

「你睇下, 呢隻心跳錶都幾型bor」(用手機看kimkim facebook隻手錶相...)
「錶面咁大隻, 我覺得麻麻姐」
「係丫, 我聽kimkim講呢隻唔算貴, 佢跑開步, 佢話有隻牌子仲pro仲貴成幾千蚊架」
「哦, 但我覺得普通運動跑下步, 未洗買隻咁貴咁pro, 唔值囉」
(果然一如我所料!)
「咁要計心跳都唔一定要買咁貴既, 好似g-shock都有運動款, 最近我睇左隻都幾型丫, 又唔洗咁貴」
「g-shock? 咦? 你又知我最近想買隻g-shock既? 甘多謝晒你啦喎, 呵呵呵」
「... ... ... ...」

(冷不防比厚面皮的哲爸打蛇隨棍上, 直接了當的叫我送g-shock, 那我給他的聖誕驚喜不就沒驚喜囉?)


雖然差點穿崩, 不過至少弄清楚了哲爸的心意, 果然我很清楚哲爸的性格呢~

既然如此, 那就鎖定g-shock為目標吧!

沒有留言:

張貼留言