2010年8月19日 星期四

遊。走。東涌 @東薈城

aug 1 

這一天本是和大家一起到機場的親親動物農莊, 不過見離場區域多人成咁, 相信也沒有辦法入場吧...


事實是我們和白雪先到了會場, 入場人數眾多, 先要打蛇餅購票, 之後也是打蛇餅入場, 見勢色不對唯有急改活動地點到就近的東薈城



小鐵腳未齊人, 在美食廣場邊玩邊等


呢張相我覺得好似等mavis上台一指揮就大合唱咁~


等齊人就到樓下作點小運動吧~ 有人結伴玩車...


(點解米爺可以一心二用, 邊拖住mavis隻手仔邊玩車既?!)
有人結伴嬉水...


米b: 行得未呀? 我等緊你丫~~
米爺: 我....突然有D腳痺...添...


米b: 哼, 咁我唔等你啦, 我要入去搵哲哲!
那邊廂有人未揸定主意, 這邊廂有位英俊瀟洒既少男衝入敵陣!



見哲哲玩得咁開心, 我都有點心郁郁想衝入去同哲哲一齊玩~
斷片>>>>>
玩完水就到了附近的小公園再放一輪電, 未知是不是剛才玩水太高興, 哲哲在公園反而玩得不多啊


又斷片>>>>>
時間到, 一眨眼就到了這晚的晚餐現場, 這間 360森林燒烤餐廳 都算是不錯, 服務生有禮, 有 live band, $128任燒任滾, 沒有時限, 加點錢更可以任飲啤酒/汽水


自助少量海鮮有花甲有螺有蝦, 至於燒大魚, 鮑魚仔及貴妃蚌則有廚師代勞, 只要講一聲自己的檯號, 燒好就會送上來. 個人覺得這些最好味, 那尾大魚哲哲也幹了大半條!


其餘的味道雖然一般, 不過這晚都吃得挺安樂, 因為這所餐廳後有一個大空地, 還有十餘架類似滑板車的東西, 班小朋友見到已經狂喜不已, 玩足幾粒鐘, 難得偷到時間讓哲哲自己玩, 我就密密燒, 密密食, 食到咁上下我又玩埋一份, 從個斜路衝落黎都幾刺激架~


(photo by 白雪)
如果秋天來的時候應該會更正, 那晚沒有風, 坐外面比較悶熱, 焗到胃口也熱溶了...

沒有留言:

張貼留言