2011年10月15日 星期六

晒你冷!

aug 9 [8w3d]

今日和哲哲去了馬鞍山的遊戲室, 哲哲正在和年紀小一點的男孩互相追逐, 好不快樂

這時有位姐姐走來自我介紹: 「姨姨你好, 我叫蔡子嵐, 今年五歲半; 細佬兩歲, 叫蔡子天. 我地兩個名一齊就叫藍天, 我細佬好得意成日笑架」

哲哲聽到後, 不執輸的走來說: 「我媽咪肚入面個bb零歲, 我細佬都好可愛架」


嘻嘻, 原來哲哲喜歡細佬多一點之餘, 仲不甘示弱「晒你冷」添. 哲哲特別喜歡和男孩子玩, 每每看到哲哲和年齡相約的哥哥/弟弟玩得忘我時就會想...

不知道初一是男是女?

初一出世長大後, 和相隔四歲多的哲哲一起玩時又是怎麼樣的光景呢?

很期待~

沒有留言:

張貼留言