2011年10月31日 星期一

細佬? 細妹? (II)

在哲哲還未知道我們將會增添一位新成員的時候, 哲哲說過喜歡細妹多一點, 現在知道明年三月細佬/妹將會出世, 究竟哲哲有沒有改變初衷呢?

aug 3的時候...




sep 1的時候...


不過錄兩次都沒有錄到哲哲親自所說的精髓, 就是由本來:

「我唔鐘意細佬, 鐘意細妹多d, 如果係細佬我唔鍚佢架」

開始轉口風為:

「我都鐘意細佬, 我都會鍚佢既, 不過鐘意細妹多d囉」

理由不外乎都是細妹不會和他爭車(命根!)玩...還有些新理由, 不過事隔太久我竟然忘記了!

初一, 哲哲哥哥只是和你開個玩笑, 無論你是細佬或是細妹, 我們都一樣疼你, 我們就依照上天的安排, 靜靜的等待到你健康出世那天吧~

沒有留言:

張貼留言