2011年10月19日 星期三

點解。點解

oct 14

這天又和哲哲重溫舊事, 說到初一將會於三月在醫院出世時, 我會有好幾天在醫院渡過, 到時要和哲哲短暫分別. 哲哲問到他出世時的情況, 於是給他說了當年的事, 也一起看當年日記中的相, 哲哲看到這張相時問...


「媽咪, 點解你錫我既?」
「因為媽咪好鐘意你, 所以咪錫你囉」
「點解你咁鐘意我既?」


「因為你係我生既, 我緊係鐘意你啦」
「咁點解我係你生既?」
「因為你係我同爸爸好多好多既愛而生落黎既心肝寶貝, 你對我地黎講係好重要架」
「咁點解對你地黎講咁重要既?」
「err... ...」
「媽咪我唔明呀, 你可唔可以解釋我聽呀?」

傻豬, 你係爸爸媽媽生命中既唯一同永遠, 爸爸媽媽愛你鍚你, 係無得解釋架, 你問到我都唔識答你啦~ 

沒有留言:

張貼留言