2012年1月10日 星期二

踢波+28wk戶外大肚相 @馬鞍山公園

dec 29 [28w4d]

好喜歡這張有浪漫的紅葉, 璨爛的笑容的照片, 這是我們一家四口子第一張的溫馨合照呢~



這天本來想遠行去大棠影紅葉順道拍大肚照, 不過這天天氣實在太好, 好得令我們都懶懶閒睡過了頭, 想起哲哲說想踢波, 於是找回一個陳年買下來的皮球和哲哲到馬鞍山公園踢波四處走走


哲哲本來還不太懂得用腳踢, 經常會用手去截停個皮球, 經哲爸慢慢的引導及多試幾回, 開始踢得有板有眼了


(果然兩父子性格都是一擔擔的, 個波踢開了第一時間互指對方做執波仔, 嘩卡卡卡)

和哲哲踢波練腳力之餘, 另一個帶皮球來踢的目的, 就是可以讓哲哲自己的練習, 我們在一旁的拍大肚照又不用擔心哲哲, 哈哈~


開始日落的陽光最漂亮自然, 難得這天天氣不凍, 可以穿薄點在戶外影大肚照 (無計啦, 最後幾個月個肚先大, 但冬天著咁厚既衫, 好難在戶外穿得小小薄薄去特顯個效果)


影幾張又同哲哲踢兩下, 見哲哲一個人練得悶, 又拉哲哲幫我和哲爸拍些肉麻照 XDDD


拍得興起, 哲哲又說要鍚鍚初一呢~


鬼馬的哲哲話自己個肚都好大, 入面又係有bb, 之後就塞個皮球入件衫度, 我們也就順勢的拍下這些照片, 拍完每一張哲哲都要睇playback, 硬說自己的bb比我的大, 正一傻豬豬~



唔玩波玩虐待呀~~

哲哲最喜歡被哲爸虐待, 口裡雖尖叫「救命呀~」「停呀, 我要你停呀~」, 事實哲爸走開的時候哲哲會笑著怪叫「再黎多一次丫」「返黎呀, 爸爸黎多次啦」. 一個鐘意虐待, 一個鐘意被虐, 兩個一拍即合, 岩晒!

看著這兩父子, 看著哲哲日漸長大的身影, 想起我們在這個公園曾有不少的回憶...

如今眼前這個小男孩快四歲了, 想起昔日還是推著bb車的來, 時間過得真快呢~

「媽咪, 我好鐘意你」
「嗯, 媽咪都好鐘意你. 媽咪仲好鐘意拖住哲哲一齊行添」
「我都好鐘意拖著你架, 不如我地一直咁拖住一齊行囉?」


這一天不知怎的特別感觸, 看著自己的寶貝兒子越長越大, 可以手拖手一齊走的日子或許很快不再有

縱使日後你有你的另一半和你手拖手一齊走往後的路, 我也會回味我們曾手拖手的日子, 一定一定不會忘記

沒有留言:

張貼留言