2012年1月18日 星期三

哲哲4D vs 初一4D照

jan 6 [29w6d]

覆診的時候, 曾醫生問我有沒有book 4D, 因為想慳錢, 所以這胎沒有book, 不過說到底當然也會好奇初一的樣子

曾醫生很好人的print了兩張初一的4D照給我, 初一乖乖好合作, 沒有用手擋住塊面, 大家一齊睇下, 哲哲同初一像不像樣呢?
先看哲哲27w4d時的4D照:




睇返哲哲出世同呢兩張4D的照片, 又真係好似樣, 至少有85%似吧~

再來看看初一29w6d的4D照:



嘩! 個鼻好尖好高, 面仔又無哲哲咁多肉, 成個哲爸咁既樣!

一直的陀著初一, 就越發覺呢兩兄弟毫不相像, 直覺哲哲樣子性格像我, 而初一會像哲爸多一點

那時哲哲整天都對我拳打腳踢, 訓覺的時候倒是很乖, 吃得訓得走得, 胃口沒增多哲哲卻全數吸收; 反之初一就日間溫文不多動, 晚上就龍精活虎不肯睡, 胃口好過上胎但毫不吸收, 以同週數來說, 哲哲足足重初一一磅有多, 令我甚懷疑初一出世後不及哲哲好湊, 夜晚不肯訓, 又不像哲哲食家的性格喜歡吃

初一, 你要加油吃多點, 追上哲哲哥哥才行, 如果唔係你就蝕大底, 哥哥跟著我們食晒d好野, 你就要食白飯架啦~

沒有留言:

張貼留言