2012年1月8日 星期日

第六次產檢 @曾祥風

jan 6 [29w6d]

事隔一個月, 再次產檢覆診有點壓力

上次醫生說初一的磅數不算太理想, 這個月來我都吃不停, 為的是希望初一能盡量的吸收 (其實又不是很特意, 只是剛好做冬加上聖誕除夕元旦, 吃多了也是正常)

再見醫生, 初一沒有追近差距, 更由中細碼變為細碼bb, 出世可能只有6磅多少少. 唯有安慰自己如醫生所說, 我身型咁細粒, 陀個細碼bb都好正路, 初一細粒d鍚住自己, 順產都會無咁辛苦(確實生哲哲的時候挺辛苦, 推了好幾下都不成功. 再說千億新抱同陳慧林都係誕六磅男嬰, 都幾健康丫...)

可是醫生下一句就說初一是個奀皮仔, 因為頭仔依然向上, 下個月三十四週時依然沒調頭的話, 就會寫紙給我回公立醫院考慮開刀


心情...確實非常的不好, 醫生預料初一出世七磅肯定沒有, 磅數應該是六磅多少少, 無法子啦....鬼叫醫生話初一確是不太吸收, 還是建議我再多吃肉及多休息睡覺

(我都知訓好過食, 訓覺好養胎, 事實就係一路以黎都訓唔到丫嘛...)

哲哲一直的拖住我手, 見我不太開心問我為什麼, 我照直的說細佬吃得少又貪玩, 解釋給哲哲知bb頭仔再不調頭向下, 媽咪就要入醫院用刀切開個肚仔拎細佬出黎. 哲哲聽過後很緊張繃著眉的貼住肚皮教訓初一

初一, 你就乖乖聽話, 吸收多一點肥肥白白之餘, 乖乖聽話頭仔向下不再上來吧, 媽咪不想你和我都受苦, 硬生生的給醫生開刀拿出來呢~

29w6d
我的體重: 48.6kg (約106磅, +0.1kg)
BPD (頭顱橫徑) 7.31cm
AC (腹圍長度) 23.71cm
FL (大腿骨長) 5.45cm
EFW (初一體重) 1207g (即2磅11安士)

沒有留言:

張貼留言