2012年1月21日 星期六

我們的除夕元旦

dec 31 [29w0d]

除夕這天上午回瑪麗做糖水測試, 抽完血到了西環正街街市買了冬天著的家居服給哲哲, 再搭車到灣仔和奶奶哲哲匯合飲茶. 不過飲完糖水還是很頂胃, 沒有胃口吃東西...


飯後兩麻孫到附近的公園放車, 這對相隔剛好四十八年的雙豬 (兩個都是豬年, 兩個都係同月生日, 一個八號一個九號緊接著), 真係糖痴豆~

玩完車在奶奶家小睡片刻, 待哲爸放工後我們去了銅鑼灣逛逛


原本book了outback steak吃牛扒, 不過哲哲突然說想吃串燒, 於是來到清亭. 這餐可豐富了, 一整日我都沒吃東西, 這個時候開始有回食慾, 今餐吃了很多東西, 更一口氣吃了四隻我最愛的牛油雞翼, 連哲哲都話好味呢~


意猶未盡, 再殺落sogo吃甜品! 一人一個bread papa, 仲買左朱古力牛角包回家等倒數! 結果好失魂地落車的時候忘了拎牛角包, 比哲爸怨我第一次咁無記性, 落車後趕緊走捷徑去到總站, 衝上車一看, 好彩袋牛角包仲o係度, 失而復得既感覺真好!
這晚哲哲捱到最後的五分鐘, 還是睡著了...而我和哲爸在家邊飲可樂邊吃薯片牛角包倒數, 呢一日全日食既野真係好有罪惡感...

祝2012年大家都快樂!

jan 1 [29w1d]

這早哲爸要返工, 不過早上抽了點時間和哲哲在樓下的球場打籃球


晚上到灣仔出席bevis的雙滿月宴


如蛋糕所說, 祝bevis快高長大, 身體健康!


jan 2 [29w2d]

在平安夜吃buffet的時候得到了兩張沙田新城市星光花園的入埸劵, 見這天哲爸放早就到沙田逛逛


估下邊個餐係我食既? (其實我想紀錄我們一家三口一早已經一人一份餐許久了...哲哲太大食兩份不夠分嘛...)


飯後慣例, 一人一杯雪糕, 估唔到呢隻牌子既雪糕又幾好味bor!


吃飽飽見尾場趕緊排隊, 嘩, 好多人呢~ 不過呢個星光花園都好流, 全場七分鐘只是不停的閃上圖藍燈, 如果要比錢入場真是令人失望, 幸好我們醉翁之意不在酒


輕輕鬆鬆又一晚, 這幾天吃的東西雖然好有罪惡感, 不過吃得非常開心, 難得一年一次除夕元旦嘛~

沒有留言:

張貼留言