2012年1月12日 星期四

小語錄 (III)

眨下眼又過了兩個月, 又是時間紀錄一下哲哲的小語錄了~

假日約了公公婆婆吃晚飯, 和哲哲路過維園時哲哲忽然指道

「媽咪, 做咩呢度咁多乞兒既?!」

嘩卡卡卡, 哲哲說的正是成群結隊霸在維園路中心的賓賓

「媽咪丫, 如果唔讀書唔努力返工賺錢就會好似佢地咁, 做乞兒無屋企住要訓街架啦」


某天哲爸找回一個漏氣很久的足球, 叫哲哲幫手用泵泵返脹個波, 哲哲一路的泵, 一路的說:
「好似拉小提琴咁丫」

又某天和朋友約會, 出門的時間穿了一對boot, 哲哲望望我, 又望望窗:
「媽咪, 出面好好天bor, 你做咩著對水鞋出街呀?」

不知道性格是不是有遺傳, 讀書時期識哲爸的時候已經知道他是個喜歡給人改花名的人, 想不到這種性格竟也遺傳給了哲哲
某天哲哲和我分享他在學校的事
「媽咪, 我果班有個叫恐懼男, 我好鐘意同佢玩架」
「恐懼男? 佢個名真係叫恐懼男?」
「係呀, 佢真係叫恐懼男架」(古惑的笑)
由於這個名字實在太不可思議, 所以上了學校的內聯網看看哲哲班上同學的名字, 原來那位男同學的名字叫「孔銳楠」...
除了讀歪音成了「恐懼男」之外, 還有喜歡幫人改姓氏的情況. 明明人家叫周柏熙, 哲哲就幫人改做廖柏熙, 原因是(哲哲說)周柏熙有次賴尿, 所以就將同學改了姓為「尿柏熙」emotion 

「媽咪, 我好鐘意玩ipad架」
「哦, 我知道啦」
「唔係哩, 媽咪你望下我, 我真係最鐘意玩ipad」
說ipad時邊慢動作的手指住眼睛讀i=eye, 手指住屁股讀pad=pat
(真係比呢個仔激死! 竟然識玩同音字呢種玩意)

有晚哲爸沖完涼好好唱口「浪濱~ 浪流~」的打開廁所門, 哲哲看到後第一時間走去拿毛巾給爸爸, 還以為哲哲見到哲爸沖完涼怕爸爸凍而主動遞毛巾咁醒目孝順, 冷不防哲哲問一句:
「爸爸, 你係咪要毛巾呀?」
(嘩卡卡卡, 原來哲哲聽左浪濱為攞毛巾, 笑死人啦~~~)

沒有留言:

張貼留言